INNE - FORUM

lookbook

12 maja 2009

co sądzicie o tym gówienku? lans-bans czy cuś jeszcze?
podobne strony, stockholmstreetstyle, etc.
do dupy
czy
na odwrót?

waszka, orient!

Brand New Cadillac
  • http://warsawfashion.blogspot.com/ szczególnie spacer z psami robi wrażenie
    ii (2 stycznia 2011)
  • http://img12.imageshack.us/img12/7192/autentyk.jpg zapomnialem wrzucic. wchodze na FB i swiat od razu staje sie weselszym miejscem.
    em c (16 maja 2010)
  • Haha Ale generalnie ta galeria z twojego linka to wymieszani różni dziwnie ubrani ludzie i ci przesadnie wystylizowani. Zdjęcie gościa w krótkich spodenkach i tym podkoszulku z lat 70tych wygląda jak z The Sartorialist (nie znam się na modzie, więc może teraz się ośmieszam) No i jest Kanye, hehe
    Twój Stary (2 września 2009)
  • http://www.joemonster.org/art/12286/Ofiary_mody_II ej czy postać z 6 zdjęcia od góry nie wygląda dla was znajomo ? ;>
    Agent Tnega (2 września 2009)
  • wyszło, że jestem 17
    miniJoe (31 sierpnia 2009)
  • jeju kim jest Anna Gacek? Co do Farmville to ma przepaskudną grafikę, o wiele ładniej wygląda My Farm, poza tym to w zasadzie to sami chyba..
    jęczybuła (31 sierpnia 2009)
  • nie no. lol. opis dobry. choć w jarocinie mnie tylko spisali (co prawda po dwóch minutach od pojawienia się na dworcu <dumny>), więc weszłem.
    17 (31 sierpnia 2009)
  • niezal-celeb-test tu: http://apps.facebook.com/jakimce-qttbd/index.php?src=m2&b=6&t=1251717293
    em c (31 sierpnia 2009)
  • Gdzie ten niezal-test?
    Twój Stary (31 sierpnia 2009)
  • farmville make my days!
    luk (31 sierpnia 2009)
  • co do kulek, to poprzestalem na marnym 39 milonow, jbula ma 51 wiec znow sie zastanowie nad oddaniem na nia/ciebie glosu.
    em c (31 sierpnia 2009)